The Brazilian Antenna for Popularization of Mathematics Extension Project as a Tool for Inclusion and Empowerment
DOI:
https://doi.org/10.5753/compbr.2022.48.2732Keywords:
Combinatoricss, Mathematics Education, STEAMAbstract
This article presents a summary of the actions of the Brazilian Antenna for Popularization of Mathematics extension project of the Institute of Mathematics and Statistics (IME) of the Fluminense Federal University (UFF).
Downloads
References
BACICH, L., HOLANDA, L. STEAM em sala de aula: a aprendizagem baseada em projetos integrando conhecimentos na educação básica. Penso Editora
BERLEKAMP, E., GUY, R. Winning Ways for your mathematical plays. (1982).
Organização das Nações Unidas (ONU). Os Objetivos de Desenvolvimento Sustentável no Brasil. [acesso 2022 jun 07]. Disponível em: [link].
Organização das Nações Unidas (ONU). Os Objetivos de Desenvolvimento Sustentável no Brasil. [acesso 2022 jun 07]. Disponível em: [link].
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Brazil Computing
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.